Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Solsken ♥

Av Moa - 2 maj 2013 15:19

Nu har det varit sol i flera dagar och man känner verkligen att det börjar bli sommar ♥

Någon gång måste jag ta tid till mig att gå ut och sola också, för jag är blek som ett lik, haha :)

Konstigt nog är min mage solbränd, och har varit det hela vintern. Men det är ju egentligen bara bra!


Igår så var vi lediga från skolan så då åkte jag och mina vänner till en sjö ganska nära mig för att sola. Några badade fast vattnet var kallt som is, haha, normal är man ju verkligen! Jag doppade bara foten för jag hatar verkligen kallt vatten. Så där låg vi i någon timme kanske, sen drog vi och spelade lite fotboll, som verkligen inte är min grej, jag SUGER på det, haha :)


Och nu är det bara sex dagar kvar tills One Direction konserten! :D Jag och min kompis har platser på rad fem, helt sjukt! Jag blir hoppig i hela kroppen bara jag tänker på att jag ska få se killarna. 


Ville ni ha tag i biljetter, och isåfall, fick ni det? :)♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 12 maj 2013 20:00

I samband med att vi åkte upp till Stockholm för att se på One Directions konsert, så passade vi även på att shoppa lite ♥ Så här är grejorna jag köpte:      |Linne ~ New yorker 99 kr|Rosa tröja ~ Lindex 149 kr|Blå oversized tröja ~ Topsh...

Av Moa - 10 maj 2013 16:50

Igår kom jag då hem från Stockholm, fast vi kom hem ganska sent så jag hann inte skriva om detta då, men då passar jag på nu med det :) I onsdags så åkte då jag och min mamma till Stockholm tillsammans med min kompis och hennes mamma för att se ...

Av Moa - 7 maj 2013 17:55


När jag först beställde biljetterna i vintras tillsammans med min kompis, hennes mamma och min mamma blev jag hur överlycklig som helst över att vi fick platser så långt fram! Fast då kändes det verkligen var hur lång tid kvar som helst, och det var ...

Av Moa - 6 maj 2013 17:19

Nu sitter jag och väntar på att bli insläppt i hallen där jag har basketträning. Kom ganska tidigt, vi börjar egentligen inte förnst om en kvart. Men men :) Idag så var det skola, först så hade vi musik där vi spelade gitarr, sedan några andra l...

Av Moa - 5 maj 2013 18:10

Idag var jag med mina kompisar ♥ Först så åkte vi till en sjö och solade och fikade, sedan hoppade vi studsmatta hos en kompis och sedan körde vi brännboll. Brännboll enligt mig är ganska roligt, fast ingenting slår ju basket ;)   Nu ska j...

Presentation

Hänger du här ofta eller? ♥
Jag är en tjej på 12 år som helt enkelt lever livet fullt ut.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache
Animated Rainbow Moustache

mustachpekare

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards