Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Moa - 7 maj 2013 17:55

När jag först beställde biljetterna i vintras tillsammans med min kompis, hennes mamma och min mamma blev jag hur överlycklig som helst över att vi fick platser så långt fram! Fast då kändes det verkligen var hur lång tid kvar som helst, och det var det ju också. Men tiden går ju hela tiden och nu har det äntligen blivit dags! 


Imorgon slutar jag och min kompis då tidigare från skolan för att hinna med tåget till Stockholm. När vi kommer fram så ska vi checka in på hotellet och sedan göra oss iordning för den stora händelsen. Jag och min kompis ska nämligen gå på One Directions konsert!! Vi har biljetter på parkett, rad fem. Gud vad jag har varit spänd de senaste dagarna nu, folk har klagat hela tiden på att jag ej kan sitta still osv... Haha, fast det är ju sant :) 


Nu ska jag ut i solen och sola lite, har faktiskt fått lite färg i ansiktet de senasta dagarna, så det känns bra. 


Ha det bra alla söta läsare, kramisar :)♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hänger du här ofta eller? ♥
Jag är en tjej på 12 år som helt enkelt lever livet fullt ut.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache
Animated Rainbow Moustache

mustachpekare

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards