Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Basketträning :)♥

Av Moa - 6 maj 2013 17:19

Nu sitter jag och väntar på att bli insläppt i hallen där jag har basketträning. Kom ganska tidigt, vi börjar egentligen inte förnst om en kvart. Men men :)


Idag så var det skola, först så hade vi musik där vi spelade gitarr, sedan några andra lektioner som matte och engelska. När jag kommer hem från träningen ska jag fira min lillebror som idag fyller fyra år ♥


Hoppas ni ha det bra, kramisar :)♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 12 maj 2013 20:00

I samband med att vi åkte upp till Stockholm för att se på One Directions konsert, så passade vi även på att shoppa lite ♥ Så här är grejorna jag köpte:      |Linne ~ New yorker 99 kr|Rosa tröja ~ Lindex 149 kr|Blå oversized tröja ~ Topsh...

Av Moa - 10 maj 2013 16:50

Igår kom jag då hem från Stockholm, fast vi kom hem ganska sent så jag hann inte skriva om detta då, men då passar jag på nu med det :) I onsdags så åkte då jag och min mamma till Stockholm tillsammans med min kompis och hennes mamma för att se ...

Av Moa - 7 maj 2013 17:55


När jag först beställde biljetterna i vintras tillsammans med min kompis, hennes mamma och min mamma blev jag hur överlycklig som helst över att vi fick platser så långt fram! Fast då kändes det verkligen var hur lång tid kvar som helst, och det var ...

Av Moa - 5 maj 2013 18:10

Idag var jag med mina kompisar ♥ Först så åkte vi till en sjö och solade och fikade, sedan hoppade vi studsmatta hos en kompis och sedan körde vi brännboll. Brännboll enligt mig är ganska roligt, fast ingenting slår ju basket ;)   Nu ska j...

Av Moa - 4 maj 2013 18:33

Idag var jag då i Tuna Park med min mormor! Jag köpte lite kläder inför sommaren och en kjol som jag möjligtvis ska ha på skolavslutningen :) Helt ärligt har jag bara varit i Tuna Park ett fåtal gånger förut i mitt liv. Vi åker oftare till Ingelsta S...

Presentation

Hänger du här ofta eller? ♥
Jag är en tjej på 12 år som helt enkelt lever livet fullt ut.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache
Animated Rainbow Moustache

mustachpekare

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards